Fortfarande i Hong Kong ^^

Hejsan...

Nu har jag lugnat ned mig lite granna. Fy faaaaan vilken panik jag hade förut. Helt sjukt. Jag visste inte alls vad jag skulle ta mig till när de sa att jag inte kunde åka med flyget och var tvungen att fixa visum. Men nu har vi bokat om flyget till imorgon och lämnat in passet för ett nytt visum. De sa att de skulle ta 24 timmar, men hon vi pratade med i ticketing office verkade osäker på att de verkligen skulle bli så, så vi får helt enkelt se när jag får tillbaka passet. Vi ska åka tillbaka till flygplatsen imorgon och om vi inte får tillbaka passet får vi helt enkelt skjuta upp flyget en dag till...

SUCK!

Anyways, det är tur att pappa är med i varje fall. Jag vet inte alls vad jag skulle göra om jag var helt ensam. Jag blev helt panikslagen och började grina och allting. Okej, inte grina så, men tårarna började rinna. Jag börjar alltid gråta när jag blir arg eller frustrerad eller liknande. Jag tror killen i check in disken tyckte synd om mig så han hjälpte oss jättemycket i varje fall. TACK KILLEN I CHECKIN DISKEN! =)

Här får ni se lite mer bilder från Hong Kong i varje fall. Och önska mig lycka till imorgon med passet och allting.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0