Sista inlagget

Hejsan alla.

Nu ar jag i Beijing igen... eller jag kom igar kvall. Idag sa har jag och pappa shoppat det sista. Jag har handlat sa mycket kryddor och torkade svampar sa jag skulle kunna oppna en mindre kines-butik nar jag kommer hem!

Imorgon ar sista dagen, sa da ska vi ivag och ata anka.

Eftersom jag inte har nagot tradlost internet har, utan det enda internet jag har ar pa den stationara datan i varat rum, sa jag kan inte lagga upp nagra bilder eller nagonting, sa kommer det har bli det sista inlagget pa den har bloggen!

Det kanns trist fan haha, men tack till alla er som orkat folja min blogg fran borjan till slut!

Vi syns i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh no, jag vill ha mer! :-)

2011-01-05 @ 21:06:25
Postat av: Frans

jag ser fram emot att bloggen slutar och att du kommer hem!! Men det har varit en trevlig läsning, även om det var lite glest mellan inläggen där ibland så har du har levererat riktigt bra för oss här hemma :)



Ses snart, Puss!

2011-01-07 @ 11:02:42
Postat av: Dinu

Hallo Madeleine,You was in Beijing,you are making a New Jahr in the Town.Iam playng to Gitarre ,meine CDs are an sweeden akademy,you are working at akademie from Stokcholm.You are maried,you want Romania to visite,you are beauteful blonde,i want to playng in Sweden.You kann write me in English,and Germany ,you are playng with me.

2011-01-21 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0