2 Januari 2011

Hej!

Jag är i Hong Kong just nu. Jag har inte velat uppdaterat för jag har inte orkat föra över bilderna till datan... Men idag så tänkte jag att jag skulle göra det, och vet ni vad..?

Det funkade inte... OFC!

Men jag ska ge er en kvick update utan bilder i varje fall. Detta har Madeleine pysslat med de senaste 6 dagarna;

- gjort sightseeing i Beijing
- shoppat
- ätit skorpion
- suttit på ett tåg i 24 timmar
- hängt i HK i 3 dagar
- råkade missa halva fyrverkeriet på nyår. Fail.
- fastnat i passkontrollen i HK. (Så jävla typiskt att det ska hända mig.. Vem annars fastnar i en passkontroll?)
- shoppat ännu mer, eller shoppat och shoppat... Presenter från pappa snarare.
- Åkt Peak Tram
- ätit massa kantonesisk mat
- fått damp på kineser

Det var typ det viktigaste. Visar bilder så fort jag får det att funka, vilket förhoppningsvis är imorgon! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0