Tillbaka i Beijing

Okej...... Min blogg uppdatering i Shanghai gick inte som jag hade hoppats på. Men nu är jag tillbaka i Beijing och jag kommer skriva allt om Shanghai imorgon och lägga upp bilderna. 

Satan va kallt det har blivit här i Beijing. Jag dog. Det var fan riktigt tur att jag hittade en jacka i Shanghai för annars hade jag varit en istapp nu. Efter lektionen så var jag tvungen att åka iväg och handla vinterskor för mina fötter dog också. Jag måste faktsikt säga att tack vare Frans så har jag blivit sjukt mycket bättre på att pruta. Idag handlade jag för 500 kr och för det fick jag ett par skor, ett par jeans, 3 koftor, ett halsband och 1 par örhängen. Det är stört.. stört niiiice ^^

Jag måste handla på mig ett par jeans till innan jag åker härifrån för de har sjukt bra jeans här. Och jeans har jag alltid problem med att hitta hemma.

Men nu ska jag lägga mig ned och dö lite grann för jag är sliten efter tågresan och allting.

Hörs!

PS: WHATS UP MED TERRORATTACKEN HEMMA?! VAD ÄR SNUBBENS PROBLEM? Okej, han gillar inte Lars Vilks och inte tycker regeringen gjorde tillräckligt, men han måste ha missat att i Sverige har man något som kallas

Y T T R A N D E F R I H E T!

Varför inte bara flytta ifrån Sverige istället för att försöka bomba oss och uppmana andra muslimer att göra likadant? Jag blir så jävla lack asså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0