Shanghai dag 4

Sista dagen i Shanghai spenderades mest med att gå omkring i Old Shanghai. Old Shanghai är ett område i Shanghai där det står gamla byggnader osv. Men ärligt talat så skulle jag nog inte vilja påstå att de var autentiska, de såg mer ut som nyproductioner ärligt talat. Men det var roligt ändå.

Det spöregnade ute, men både jag och Marcus mådde fortfarande inte så bra, så åtminstonde jag kunde inte brytt mig mindre. Regnet var ett mindre störande element haha.

Vi hittade i varje fall en trädgård som var jättefin. Den kändes rätt stor, men jag tror den egentligen var ganska liten..? haha. Men det var väldigt lugnt där och det var fruktansvärt skönt vid det tillfället. Haha, vi råka hamna på tebjudning helt plötsligt. Vi fattade ingenting vad som hände. Det kom en tjej som drog med oss till ett litet hus och så skulle vi sitta där och dricka te med en gubbe..? 

Old Shanghai





Trädgården











Random bilder från den dagen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0