Shang-fucking-hai

JAG ÄR SÅ LYCKLIG! IDAG ÅKER JAG TILL SHANGHAI! Det ska bli så jäääääääääääävla skönt att komma här ifrån. Dessutom är det dubbelt så varmt i Shanghai än vad det är här i Beijing! Nice nice nice!

Jävligt trist dock att varken Signe eller Jacob kan följa med. Asså, de har så konstiga regler här i Kina. Signe har lämnat in sitt pass för att updatera sitt visum, och när man checkar in på hotellen måste man ha sitt pass och de verkar inte som man bara kan ge dom sitt id-kort och sen en kopia av visumet. Jag fattar inte...? Måste alla kineser oxå ha med sig pass för att bo på hotell...?? Hur dumt är inte det?

Förövrigt så är det MINDRE än en månad kvar tills jag kommer hem. Hur sjukt är inte det? Tiden har gått så sjukt snabbt, men ändå långsamt. Jättekonstig känsla. Det känns som jag kom igår, men har varit här i en evighet. Hur går det ihop? Jag fattar inte det heller...?

Dessutom är det bara 20 dagar kvar tills jag åker till Hong Kong. Det ska bli så ballt. Jag fick höra att de ska vara grymt på nyår i Hong Kong. Nice! 



Shanghai



Hong Kong



Stockholm <3


Jag måste faktsikt erkänna att när man kollar på bilderna så ser Stockholm ut som en liten småby i jämförelse med Hong Kong och Shanghai. Vilka jävla städer asså... Fett ballt! Men Stockholm har sin charm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0