Jag rädda en fisk

Hejsan allihoppa.

Senaste tiden har bestått av plugg och fest. Därför jag inte orkat uppdatera någonting haha.

Jag har pluggat hela veckan, och sen i lördags så hade vi hejdå-middag med Stephany och Jack och senare träffade vi Jacob och Signe och festa lite haha.

På middagen gav vi varandra presenter, jag fick bland annat någonslags hårgrej (vilket är skitbra för jag har tappat bort min tofs), och sen fick jag ett "friend certificate". Det är en liten bok där det står att jag är en bra vän hihi :) Vi åt sjukt god mat, bland annat fisk och groda. Groda smaka typ som fisk, så de var nice. Men man fick inte tänka på vad man åt för då blev man lite äcklad. Men det kändes riktigt tråkigt att säga hejdå. Jag hatar att säga hejdå fan. Så det blev lite awkward för vi visste inte riktigt hur vi skulle säga hejdå på ett bra sätt haha.

Senare drog vi till Wodaoukou och drack lite. Det var oxå skitkul. Kändes tråkigt att festa sista gången i Beijing... Men förhoppningsvis kanske jag går ut på torsdag, men vi får se hur det blir med den saken. 

Jag rädda en fisk idag. Dagens goda gärning. Check.







Vi skulle ta en bild på Jacobs mongo hand, men det slutade med att min hand såg ut som en liten mongo hand istället. Varför är det alltid så? Men jag kanske var lite mongo den kvällen i överhuvudtaget....












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0