Hong Kong

Hejsan!

De senaste dagarna har jag inte haft något internet och därför inte kunnat uppdatera något. Men jag har haft det bra. Jag har umgåtts mest med pappa och vi har varit och tittat på lite sightseeing och shoppat mest. Ikväll ska vi äta anka (nice) och imorgon så vi åka till Panjiyuan marknaden och pearl market.

På torsdag åker jag till Hong Kong, men problemet var att vi fick inga tågbiljetter för Hong Kong - Beijing, så vi måste flyga... SUCK! Kostar typ närmare 6000 kr för 2 biljetter. Jätteroligt... Varför är det så jävla dyrt att flyga i Kina?

Jag har köpt 2 fina tavlor på en kille och en tjej som kommer passa jättebra i lägenheten.. I hope.. Hahah. Men de är skitfina. Jag ska även köpa mig en ångkokare (hahah) och lite knivar. Men problemet är att jag har redan fett mkt övervikt, så jag måste skicka hem ett paket med kläder, men jag vet inte hur man gör......???????? HJÄLP MIG! Måste typ göra det imorgon innan jag åker till Hong KOng för annars kommer jag behöva betala övervikt på det flyget oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0