Fullspäckad dag

Idag har det hänt mycket. Jag har haft två tentor, sprang hem och fixade med min ut-checkning från mitt rum och fick tillbaka lite pengar, sedan packade jag och sen åkte jag och träffade pappa.

Måste säga att fyy faaan va grejer jag har alltså. Helt sjukt. Min väska är redan övervikt... =( Buhuh... Fan då! Jag som inte har shoppat klart.

Det var kul att träffa pappa. Hahah, han var så lost alltså. Jag tror han var ganska överväldigad av alltihoppa. Förstår honom, det var jag oxå. Men nu har jag lärt honom hitta till Yashow och sen hitta tillbaka hem. Sen köpte vi lite filmer så han har något att göra. Han tänker vänta med sightseeing tills han får mig som sin guide haha.

Tentorna gick bra. Ena tentan hade jag inte ens pluggat till, men jag klarade den säkert ändå. Det kändes väldigt konstigt (eller som Marcus så duktigt uttryckte det - olustigt) att gå att göra en tenta som man inte ens pluggat till.. Det är bara stört.

Nu ska jag snart sova och sen imorgon gör jag min sista tenta sen är jag klar på den här jävla skolan. Jag tänkte gå upp lite tidigare imorgon och repetera. Senare på kvällen blir det utgång. NICE. Haha xD.

KAN NI FATTA ATT JAG SNART ÄR HEMMA?! DET ÄR SÅ STÖRT, JAG KAN INTE FATTA SJÄLV! 14 DAYS TO GO!

Kommentarer
Postat av: Frans

Skönt att det gick bra på tentorna : ) Jag längtar tills du kommer hem älskling <33

2010-12-22 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0